Sinjska turistička zajednica ne prepoznaje potencijale vjerskog turizma

0

Turistička zajednica Grada Sinja i Grad Sinj objavili su u protekle dvije godine dva promotivna video-materijala o varoši u Zagori. Iako je Sinj daleko prepoznatljiv po Gospi Sinjskoj i Sinjskoj alci, u videu se nigdje ne pojavljuje kadar Gospe Sinjske, zaštitnice Sinja i Cetinske krajine.

U svijetu je prepoznat potencijal vjerskog turizma, koji u različita mjesta privlači milijune hodočasnika-turista (Rim, Santiago de Compostela, Asiz, Fatima…). Malena smo zemlja, pa je brojka od 150 000 hodočasnika tijekom kolovoza za Sinj više nego značajna. Hodočašća se održavaju i u drugim mjesecima, pa se u Sinju uvijek može pronaći putnika namjernika. Potencijal hodočasnika prepoznaju hotelijeri, ugostitelji, prodavači i dr. Očito je da je u Sinju mnogima jasno koliko ekonomsko-gospodarskom razvoju može doprinijeti štovanje Gospe Sinjske, ali nije onima koji su plaćeni za to – Turističkoj zajednici!

Gospa Sinjska i Sinjska alka dva su “branda” koja drugi gradovi mogu samo poželjeti, a sinjska zajednica očito nepromišljeno odbacuje potencijale vjerskog turizma. Priloženi video-materijali samo su jedan primjer krivog pristupa i potreba za radikalnom promjenom u prezentaciji Sinja i dočeku svih njegovih gostiju, na prvom mjestu hodočasnika. Oduzeti Sinju Gospu Sinjsku znači oduzeti mu dušu!

foto: visitsinj.com

Share.

Comments are closed.